Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lis 30, 2018 in Kosmetyka i uroda |

Jak reklamować salon fryzjerski?

Jak reklamować salon fryzjerski?

Rozkręcenie nowego biznesu to duże wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Jest to proces czasochłonny i długofalowy, często zawiera w sobie różne działania, które w całości mogą pomóc w zyskaniu klientów i utrzymaniu ich przez dłuższy czas. Przedstawiamy 5 ważnych aspektów działań reklamowych, które pozwolą na rozkręcenie własnego salonu fryzjerskiego!

1. Reklama w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to dziś podstawowy kanał informacyjni. Korzystają z nich niemal wszyscy – popularne witryny są nie tylko używane do kontaktu z innymi ludźmi, ale też do zaznajomienia się z ofertą lokalnych przedsiębiorstw. Na Twoim profilu w mediach społecznościowych możesz wystawiać aktualne promocje oraz stworzyć własne portfolio, które będzie pokazywać efekty Twojej pracy.

2. Strona salonu fryzjerskiego

Szczegółową ofertę i cennik możesz zawrzeć na własnej domenie internetowej. Dobrym pomysłem będzie “przypięcie” do strony bloga poradnikowego, który będzie zawierał rady i wskazówki dla miłośniczek pielęgnacji włosów. Takie działania pozwolą na utrzymanie ruchu na stronie oraz wypozycjonowanie go wśród stron konkurencyjnych salonów fryzjerskich. Strona salonu fryzjerskiego może również zawierać zdjęcia prac, fryzur i metamorfoz, które dodatkowo zwiększą zainteresowanie potencjalnych klientów.

3. Strony internetowe – katalogi firm

Katalogowe strony internetowe pozwalają na krótki opis własnej działalności gospodarczej. Możesz znaleźć zarówno ogromne domeny, które oferują wpisywanie firm z różnych branży (np. Google), jak i bardziej specjalistyczne strony, które dotyczą obszaru fryzjerstwa.

4. Kampanie reklamowe

Kampanie reklamowe wcale nie muszą być trudne do przeprowadzenia ani wyjątkowo drogie. Możesz korzystać z popularnych narzędzi, takich jak wyszukiwarki internetowe oraz media społecznościowe. Umożliwiają one rozpoczęcie kampanii reklamowych, która będzie docierać do innych użytkowników danych narzędzi. Co najważniejsze, sposób ten jest prosty i intuicyjny, a przy tym stosunkowo niedrogi.

5. Tradycyjne metody dotarcia do klienta

Twój salon czymś się wyróżnia? Może dysponujesz nowatorskim sprzętem, wyjątkową atmosferą albo możliwością zakupienia orientalnych, niespotykanych kosmetyków? Wszystkie te elementy możesz zawrzeć na wizytówkach, banerach lub ulotkach. Pamiętaj jednak, że tradycyjne roznoszenie materiałów reklamowych nie może być nachalne – mogłoby to spowodować całkowicie odmienny od zamierzonego skutek i zniechęcić potencjalnych klientów.